Monday, November 7, 2011

EPISOD 4 : Hakikat.........

Assalamualaikumwarahmatullah.

ye tuan2 dn puan2.. setia bersama saya..ye saya tahu ada juga silent reader yg membaca blog saya yg sederhana ni....tp..saya tak ambil hati jika byk kritikan,,hehe..pasai saya suka2 ja buat blog ni..saja2 nak kongsi apa yg saya ada..
mungkin sesetengah perkara tentang saya ,, itu juga pengalaman yg anda pernah hadapi dn terasa ingin cerita dengan saya... hehe.. senyum tuan2 dn puan2..wah..cantik senyuman itu... :)

jd saya ada 1 kegemaran yg mungkin ia hanya sebiji benih besarnya jika nak dibandingkn dengan orang lain yg ada buat macam saya...

hehe,,saya suka cipta lagu..tak kira la nasyid ke,,rock ke apa ke..tp liriknya mesti berunsurkn bagaimana perlu dekatnya diri dengan allah..em..sesetngh sahabat yg dtg lawat sy di bilik kampus kdg2 hampir bosan..terutama kwn saya Ahmad azfar..haha..sian..kena dengar selalu..sorry mention nama..ni kenangan laa kawan..
lagi sowg roomate baru masa sy semester 4 di darul quran...mustaqim..haha..kena dgr sy bising at bilik..
oh ye..sy siswa DARUL QURAN JAKIM,,,sy ambil kos Tahfiz Quran dan syariah..wow!! bestnya belajar syariah ni..hehe.. lagi2 usul fiqh... susah...tp seronok,.,huhu.. :)

em...jd sy mula buat lagu ni masa umur 11tahun..tp x best la masa tu...
rentak pn biasa2....nk tahu macam mana sy leh terjebak?? biasalah..cerita ni ber-episod...sabar ye??


.........................>>>>>>>> (to be continued)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...