Sunday, November 6, 2011

Episod 2 : bermulanya madah pujangga...........

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Orang yang memulakan salam adalah terlepas daripada sifat sombong dan takabbur" (Riwayat Al-Baihaqi & Al-Khatib)




assalamualaikumwarahmatullahi wabarokatuh...
ye...pastikan anda masih lagi bersama-sama saya...yang pasti hanya di POYO.fm.hehe
kebiasaan bila berkenalan,,kita akan bertanya nama,tempat tinggal,,umur dn macam2 lagi laa..huhu
kat sekolah,,bila guru baru mula masuk utk mengajar,,sessi perkenalan itu,,murud2 tak lekang dengan soalan2 utk kenal gurunya..tapi.murid2 suka nyakat guru muda dengan.>>>> : cikgu dah kahwin?? 
haha..
bila guru berumur sikit soalannya,,,isteri cikgu dah berapa?? terngiang-ngiang memoir lama itu...
wah..seabad terasa...
lama jua tak berjumpa sahabat2 lama...guru2 lama yg mengajar kita....
jadi,,pastilah saya pun akan mula mengenalkan diri saya...


hehe..
semua tak sabar lagi kan?? haha...
jadi...saya mulalah kenalkan diri saya.....
nama saya.............................


>>>>> to be continued


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...