Monday, November 7, 2011

EPISOD 3 : siapa saya??

Assalamualaikum sahabat2…

Hehe..anda masih bersama saya ye?? Em.. sepertinya tertunggu-tunggu untuk mengenali saya..
Haha.. amboi..ada yg peril saya.. dok kata : “ ceh!! Perasan sendiri”
Hehe.. tak apa,saya tak kesah..hhuhu..ni cerita saya jd semua di tangan saya wat masa ni yek?? Hehe
Em.. firstly,, nama saya abdul rahman bin ismail..tp kwn2 suka pgl sy dgn pnggilan AMAN..em sedap an?? Ad mkna gk-keamanan?? Haha..
Sy thn 2011 ni baru 21 thn..sy punya lah minat makan ayam masak merah,,nasi goreng ayam.. Yumm2.. sedapnya..
Ai?? Da yg telan air liur..em…sy ni nk kata suka nyanyi tak juga tp memang selalu dengar saya nyanyi..at mana2 pun..haha
Kiranya sy ni suka nyanyi ye??
Tak juga kot..
Ada yg lagi spesel yg sy suka buat…nk tahu???? Haa…
Sebenarnya camni……………………………….


……………………………..>>> (to be continued) hehehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...