Monday, January 30, 2012

EPISOD 15 : Demo_inspirasi hatiku

Assalamualaikum sahabat2...

lama tak update blog ni... kerana hampir ke exam quran 30 juz tak sempat saya nak update..hehe
tapi takpe.. kita terus jugalah dengan lagu terbaru yang saya cipta untuk saudara azhar hilmi dari kumpulan firwan... haa... nantikan lah lagu ni yek.... ni nyanyian saya bersama dia dan 2 sahabatnya syammir dan zahidi razak...... rakaman ini hanya dilakukan di bilik je..... sebelum sahur malam kami rakam... amacam?/ ada macam studio tak walaupun rakam di bilik saya je?? hehehe... azhar hilmi la edit bagi macam kat studio.. apa pun... nantikan lah lagu ni yek.. bakal dinyanyikan kumpulan firwan... didoakan moga azhar hilmi berjaya... lirik beliau dan saya hanya meggubah rentak lagunya.. :)

ha klik link ni untuk dengar lagunya... (demo je)

http://soundcloud.com/a-r-a-z-productions/demo_inspirasi-hatiku-cover

ok lah.. tak dapat nak lama.. nak mengajilah..hehe.. apa pun sebarang pertanyaan boleh contact saya ye.. :)
k semua.. jumpa lagi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...